Ομολογώ πως καταπιάστηκα το ξαναστήσιμο του "Τσέλιγκα" με τρυφερό ζήλο. Έχει μια ομορφιά να γυρνάς ύστερα από καιρό στις πρώτες πηγές της χαράς σου. Κι ο Κρυστάλλης ήταν το πρώτο μου θέμα. Μια νεανική μελέτη πρώτα, όταν τελείωνα το Γυμνάσιο κι ύστερα, όταν υπηρετούσα τη θητεία μου, η μυθιστορηματοποίηση της ζωής του, ο "Τσέλιγκας". Εξίσου νεανικός, συμπαθητικά αδέξιος, δροσερά άτεχνος.