Τι θα κάνεις όταν μεγαλώσεις; Θα πηγαίνεις στο σχολείο με άλογο; Θα οδηγείς αγωνιστικό αυτοκίνητο; Θα τρως πολλά γλυκά; Ένα υπέροχο βιβλίο "Αγγίζω και αισθάνομαι", που απογειώνει τη φαντασία των μικρών παιδιών. Το τέλος επιφυλάσσει σε όλους μια έκπληξη, καθώς αποδεικνύει πως μερικές φορές είναι καλύτερα να είσαι... παιδί!